niedziela, 15 kwietnia 2012

Bronisławka

Dzisiaj zrobiłem wczesną pobudkę i byłem nad Narwią pod Modlinem przed piątą rano. Na łąkach dość sucho, ale i tak wlazłem w za głęboką wodę, nalało mi się górą do kalosza i już wiedziałem, że wczorajszy katar nie przejdzie mi tak szybko. Rozstawiłem namiocik i przez dziury w ścianach rozpocząłem obserwację. Efekty mizerne, ale przysięgam, że robiliśmy z Nikonem, co w naszej mocy (optycznej). Za to w drodze powrotnej kupiłem w wędkarskim wodery (kalosze do pasa), więc następnym razem nie będę musiał zakładać na nogi rękawiczek.


Sarenki
Wschód słońca

Potrzos samiec

Czajka

Krwawodziób

Zajączki

Myszołów

Cyranka samiec

A i tak Jasiowi najbardziej podobało się to zdjęcie (ciuch, ciuch!). Na pierwszym planie gęgawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz